Tussen al het online geweld blijven magazines nog altijd geliefd. Met een goed doordacht concept is een magazine een echte klantenbinder. Bij WIM reclame krijg je dankzij mijn grote voorliefde voor print een creatieve, stijlvolle vormgeving die staat én raakt. Of het nu gaat om een restyling van je ledenmagazine, de vormgeving van een jubileumkrant of een brochurelijn voor al je producten.
Een magazine is nog steeds een van de meest effectieve manieren om je klanten of leden aan je te binden én om in beeld te blijven. Het versterkt je online marketing en vice versa. Ik verdiep me in jouw wereld, zodat ik een sterk concept kan neerzetten, dat naadloos aansluit op jouw onderneming. Het resultaat? Een visuele verleider die jouw klanten of leden inspireert, informeert en tot actie aanzet.
Wat klanten zeggen over WIM:
“Ik werk al vele jaren met Wim. Waar ik heen ga qua baan, ik neem trouw de contactgegevens van Wim mee. Vervolgens gaan we samen weer aan de slag met de nieuwe klussen die klaar liggen. In Wim heb ik een fijne sparringspartner gevonden. Ik kan hem altijd even bellen om met me mee te denken en we vullen elkaar mooi aan. Ook is het een groot voordeel dat de lijntjes kort zijn. Wim kan snel schakelen, is vriendelijk, behulpzaam en weet waar hij het over heeft. In al die jaren hebben we vele mooie projecten gedaan samen. Van de restyling van een ledenmagazine tot het opzetten van een compleet nieuwe huisstijl. Maar ook de vormgeving van folders en ander drukwerk leg ik graag bij Wim neer.”
Josien van Eijk – Gemeente Rijswijk